مشاور معاون سلامت با بیان این که چای یکی از بهترین نوشیدنیهاست گفت: مصرف لیموترش به همراه چای به دلیل افزایش خواص آنتی اکسیدانی خاصیت ضد سرطانی آن را دو برابر میکند.

دکتر سید مرتضی صفوی متخصص تغذیه گفت: لیمو ترش بهترین دارو برای گلو درد است. همچنین غرغره  آب نیم گرم همراه با آب لیمو  برای گلو درد و ورم گلو مفید است.

وی خاطر نشان کرد: لیمو ترش دارای خواص ضد عفئنی کننده قوی است. از سوی دیگر مصرف آب لیمو سنگ های کلیه را نیز دفع می کند. وی خاطرنشانکرد مصرف لیمو ترش و دارچین همراه چای مفید بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی آن را چند برابر میکند. وی با بیان این که دارچین رمز جوانی است گفت: مصرف روزانه دارچین انسان را سلامت و جوان نگاه می دارد. دارچین برای زیاد شدن و بازیافتن نیروی جنسی نیز بکار می رود کلیه ها را گرم و ضعف کمر و پاها را از بین میبرد و کم خونی را از بین می برد.

وی گفت دارچین بهترین دارو برای درد های عضلانی است. خاصیت آرام و شاد کننده دارد و از بسیاری از داروهای آرامبخش مفید تر است. در واقع دارچین والیوم گیاهی است. اثر دیگر دارچین پایین آورنده تب است که امروزه به صورت قرص و کپسول هایی تهیه شده که به عنوان تب بر استفاده می شود. بنابراین با نوشیدن یک فنجان چای دارچین رگها را باز کرده و اثر خوبی در گردش خون دارد.

دکتر صفوی توصیه کرد: چنانچه دچار سرماخوردگی شده و دارای ضعف شدید هستید چای دارچین بهترین نوشیدنی است.  

 


بدون دیدگاه

هنوز دیدگاهی وجود ندارد.

فید دیدگاه‎ها بازتاب‎ها

دیدگاهتان را بنویسید