ويژه خانمها

1  – آقايان توانايي‌هايي دارند که شما را به شگفتي وامي‌دارد. آنها مي‌توانند در هر نوع شيشه‌اي را باز کنند؛ از شيشه مرباي آلبالو گرفته تا عسل بهاره آويشن. در اين باره ترديد نکنيد؛ بدون هيچ‌گونه وسيله کمکي و در عرض چند ثانيه.

 2 – آقايان مي‌توانند موقع گوش دادن دقيق و جدي به حرف‌هاي شما، از ته قلب بخوابند. حتي ممکن است در اين ميان، با اداي کلماتي مانند «آها، چه جالب» و مانند آن، با شما همراهي هم بکنند اما اين دليل بر بيداري آنها نيست. تعجب نکنيد، خودتان بعينه خواهيد ديد.

 3 – آقايان مي‌توانند بدون حمل هيچ‌کدام از انواع و اقسام کيف‌هاي کوچک و بزرگي که شما دست‌تان مي‌گيريد،با يک دست کت و شلوار بروند مهماني؛ کليد و تلفن همراه‌شان را هم توي دست‌شان مي‌چرخانند

 ويژه آقايان

 1 – خانم‌ها مي‌توانند همزمان که غذا درست مي‌کنند، با تلفن حرف بزنند، به بچه ديکته بگويند، سريال تلويزيون را تماشا كرده و انباري را تميز کنند. (اين را ديگر باور نمي‌کنيد، نه؟) اين براي خانم‌ها خيلي عادي است که بتوانند همه اين کارها را باهم انجام بدهند و گيج نشوند. چيزي که شما در خواب هم نمي‌توانيد ببينيد. 2

 – خانم‌ها اين قابليت را دارند که موقع آماده‌شدن براي مهماني، 75 دقيقه وقت صرف کنند. البته اين غير از آماده شدن از روزهاي قبل است که در اماکن ديگري مانند آرايشگاه، فروشگاه‌هاي لباس و غيره گذشته است. احتمالا شما – که اين کار را حداکثر در 20 دقيقه انجام مي‌دهيد- هرگز به راز اين دقايق و ساعت‌ها پي نخواهيد برد.


1 دیدگاه

By sina on فوریه 10, 2010

من حرف شما رو تاییدمیکنم وقتی بابام زودترازمامانم حاضرمیشه ویک ساعت توماشین نشسته اعصابش بدجوری بهم میریزه

فید دیدگاه‎ها بازتاب‎ها

دیدگاهتان را بنویسید