تزیین ظروف صبحانه
تزیین منزل
با چیدن بیسکویت های کوچک یا اسمارتیز یا نقل های رنگی در ظروف صبحانه، همسرتان را غافلگیر کنید. مثلا با نوشتن حرف اول اسم او در ظرف صبحانه اش،
 
کادو کردن با جعبه شیرینی یا لازانیا

تزیین منزل
هدیه هایتان را که فعلا به آنها احتاج نداریدداخل جعبه های شیرینی  بگذارید و آنها را خیلی زیبا کادو بگیرید و سپس چند تا از جعبه ها را روی طاقچه اتاق بچینید.
 
تزئین با خشکبار

برای مهمانی اینده تان داخلِ چند عدد لیوان را با خشکبار پر کنید. سپس دور آن را با روبان یا گل های خشک تزیین کنید و در معرض دید مهمانان قرار دهید.
 
تزئین شمعدان یا گلدان های شیشه ای با لوبیا و سنگ ریزه

ریختن مقداری لوبیا یا سنگریزه های یک رنگ در شمعدان ها یا حتی گلدان های شیشه ای، شمع ها را محکم نگه داشته و از افتادن آنها جلوگیری می کند. سعی کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید.
 
غافلگیر کردن مهمان هایتان با تزئین شیرینی

اگر می خواهید  همسر یا مهمان هایتان را غافلگیر کنید با خامه ای که برای درست کردن شیرینی به کار بردید، اسم آنها را روی شیرینی بنویسید. سپس زیر شیرینی کاغذ پوستی و دستمال پارچه ای بگذارید .
 
 
تزئینی زیبا با قالب های شیرینی

با قالبهای شیرینی (به شکل های ستاره، زنگوله و..) دکور آشپزخانه تان را تغییر بدهید. به آنها روبان های رنگی ببندید و به کابینت ها یا هر جای آشپز خانه که به نظرتان میرسد وصل کنید. 
 
شمع های تزئینی با قالب های شیرینی

با قالب های شیرینی حروفی را روی شمع حک کنید. (شمع باید به شکل استوانه باشد.) شمع را ایستاده نگه دارید، قالبهای حروفی را روی شمع بگذارید، با چکش آهسته روی آن بزنید تا حرف مورد نظر حک شود. فقط به خاطر داشته باشید که خیلی حروف را داخل شمع فرو نکنید.
 
 
 
 

2 دیدگاه

By بیتا on ژانویه 17, 2010

عالیه
من حتما این روشا رو امتحان میکنم.

By مهسا ویسمه on نوامبر 19, 2010

تشکر میکنم از سایت مفیدتون

فید دیدگاه‎ها بازتاب‎ها

دیدگاهتان را بنویسید