رنگ

رنگ‌ها آثار منفی و مثبتی را در زندگی انسان می‌توانند داشته باشند:
رنگ قرمز:
رنگ قرمز رنگ آتش وخون است، رنگی است که حامل حرارت است کشش عضلات وفشار خون را زیاد می‌کند و تنفس را اندکی نیز افزایش میدهد. با این رنگ میل جنسی افرادی که ضعیف است تقویت می‌شود ومشکل آنها برطرف می‌شود.افرادی که دچار چنین مشکلی هستند می‌توانند محیط اطاق خواب خود را با این رنگ تزیین کنند ویا از چراغهای قرمز رنگ به عنوان چراغهای تزیینی استفاده نمایند. خانم‌هایی که همسرشان دچار این مشکل است می‌توانند از لباس خواب حریر قرمز استفاده کنند.رنگ قرمز برای افرادی که تند‌خو وعصبی هستند مناسب نیست واین گونه افراد باید جدا از آن دوری نمایند چون دچار زود انزالی می‌شوند.یکی از مهم‌ترین علت‌های درمانی رنگ قرمز طول موج آن است که سلولهای مخروطی چشم را تحریک وجریان خون را افزایش می‌دهد.
رنگ نارنجی:
رنگ نارنجی تابان، سوزان، درخشنده، برانگیزاننده، تهییج‌کننده‌، آرام‌بخش، تسکین‌دهنده، گرم‌کننده و هیجان‌آوراست. رنگ نارنجی مسرت بخش است ودر بعضی حالات قدرت آرام بخشی عصبی دارد .بهتر است خانم‌ها برای بر‌انگیختن احساسات همسر خویش از لباس‌های حریر، نخی وشیک نارنجی استفاده نمایند تا زندگی آنان شیرین‌تر گردد.این رنگ به آرامی باعث تحریک احساسات می‌شود. بهتر است در محیط منزل یکی از لباس‌های خانم ها نارنجی‌خوش‌رنگ باشد تا همسرانشان تمایل بیشتری به آنها داشته باشنداستفاده از لباس‌های نارنجی رنگ توسط خانم‌ها خصوصا در هنگام عصر یا شب ودر موقع استقبال از شوهر ،آن هنگنمی که وی از محل کار به منزل مرتجعت می‌کند تسکین‌دهنده بسار زیبایی است.
رنگ سبز:
این رنگ آرامش‌بخش واستراحت دهنده ورنگ طبیعت است .این رنگ در درمان بیماریهایی نظیر هیسترس وخستگی اثر مثبتی دارد وشکیبایی را بای مردان ایجاد می‌کند .خانم‌ها سعی کنند یکی از لباس‌های خوابشان حریر سبز باشد تا همسرانشان از دیدن لذت برده وتمام خستگی آنان بر طرف شود.
رنگ آبی:
این رنگ‌، مشترک آسمان وآب است .روشن با طروات وشفاف است در کاهش فشار خون موثر وآرام‌بخش نبض وتنفس است به انسان آرامش درونی وباطنی می‌دهد واورا با نشاط می‌کند این رنگ می‌توتند انسان را در مقابل تشعشات مغزی افراد منفی نگر حفظ کند ودر حقیقت شخص را از چشم زخم در امان نگه دارد یکی از علت‌های مهم این امر طول موج کم آن است کسانی که ناراحتی‌های عصبی دارند بهتراست از لباس های آبی استفاده کنند.
رنگ ارغوانی:
رنگ ارغوانی رنگی آرام‌بخش وتا حدودی حزن‌آور است و از لحاظ کیفیت، ظریف وبا طروات است. این رنگ، رنگ سلطنتی است وشکوه و جلال خاصی را به انسان می‌دهد خانم‌هایی که دچار ناراحتی های عصبی هستند سعی کنند کمتر از این رنگ استفاده کنند


بدون دیدگاه

هنوز دیدگاهی وجود ندارد.

فید دیدگاه‎ها بازتاب‎ها

دیدگاهتان را بنویسید